1.1. Müügitingimused kehtivad Rosegifts.ee klientide (edaspidi Klient) ja Forsalese OÜ, registrikood 16558566, aadress Vete 5, Tallinn, 11625, Eesti (edaspidi Rosegifts.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Vimini Nutrition toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Rosegifts.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse rosegifts.ee veebilehel.
2. Hinnad
2.1. Kõik hinnad Rosegifts.ee veebilehel sisaldavad käibemaksu
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Toodete tellimiseks leidke sobilikud tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2. Veenduge, et ostukorvis on tooted, mida soovite. Vajadusel saab lisada või eemaldada tooteid ja koguseid.
3.3. Vajutage ikoonile „Mine maksma.“
3.4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud väljad. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.5. Valige Teile sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
3.6. Makset saab teostada läbi pangalinkide või krediitkaardiga.
3.7. Valige endale sobiv makseviis ja vajutage ikoonile „Esita tellimus“.
3.8. Teid suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Makse tegemine toimub väljaspool rosegifts.ee e-poe keskkonda Montonio Finance ja Esto AS vahendusel. E-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
3.9. Kui makse on edukalt teostatud, saadetakse ostukinnitus Teie poolt määratud e-maili aadressile.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”.
4.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Forsalese OÜ arveldusarvele.
4.3. Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada rosegifts.ee-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
5. Kohale toimetamine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib rosegifts.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartneri(te)le.
5.2. Kui kasutasite riigisisest Omniva/Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Rosegifts.ee-le.
5.3. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk rosegifts.ee-le.
5.4. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
5.5. Rosegifts.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida rosegifts.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
6. Taganemisõigus
6.1 .Rosegifts.ee veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
6.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemise avaldus kontakteerudes rosegifts.ee klienditeenindusega e-kirja aadressil info@rosegifts.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab rosegifts.ee Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
6.3. Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
6.4. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
6.5. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui: toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
6.6. Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
6.7. Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Rosegifts.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.8. Rosegifts.ee jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.
7. Vastutus
Rosegifts.ee ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8. Vääramatu jõud
Rosegifts.ee ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida rosegifts.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Rosegifts.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
10. Kliendi isikuandmete töötlemine
10.1. Rosegifts,ee töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Vaata ka privaatsuspoliitika.
10.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
10.3. Rosegifts.ee töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
10.4. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Forsalese OÜ, registrikoodiga 16558566, aadress: Vete 5, Tallinn, 11625, Eesti.
10.5. Rosegifts.ee ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
· 10.5.1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
· 10.5.2. Punktis 10.5.1 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Rosegifts.ee.
10.6. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega rosegifts.ee poole e-posti aadressil info@rosegifts.ee.
10.7. Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku rosegifts.ee poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse rosegifts.ee-le e-posti aadressile info@rosegifts.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
10.8. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega rosegifts.ee poole e-posti aadressil info@rosegifts.ee. Rosegifts.ee-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole rosegifts.ee hinnangul turvaline.
10.9. Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
11. Vaidluste lahendamise kord
Kui Kliendil on rosegifts.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rosegifts.ee. Kui Klient ja rosegifts.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Vimini Nutrition vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.